Bezorging België én Nederland regulier in 2-3 werkdagen voor maar € 6
NL Avondbezorging gratis optie
PostNL én DPD pakketpunten in Benelux
0

Bestellen zonder account

Klantenservice

Hulp wordt altijd gegeven aan degenen die erom vragen!

Als je problemen ondervindt bij het bestellen, het selecteren van de juiste productlengte of betaling, bel onze klantenservice om je aan de hand te nemen en de bestelling te begeleiden. Of stuur je aanvraag en adres / bezorggegevens per email en wij maken de bestelling offline aan. We merken het zelf als je per ongeluk twee keer of meer hebt besteld en we nemen contact met je op om het te regelen. Als je een fout maakt of de bestelling op een of andere manier wilt wijzigen (voordat het verzonden is), neem dan contact op en wij helpen je om het te corrigeren.

Soms heb je je email adres verkeerd ingevoerd en ontvang je geen bestelbevestiging. Geen nood, je bent niet de enige. Neem even contact op en we passen het aan. Door je webbrowser automatisch ingevoerde gegevens zal je adres er soms dubbel in staan, dit passen we al handmatig aan. En vergeet je je huisnummer, nemen we ook even contact op.

Betaalmogelijkheden

iDeal QR NL iDeal NL Bancontact Mistercash BE KBC CBC Betaalknop BE Belfius Direct Net BE Paypal Giropay DE EPS AT IBAN/SEPA bankoverschrijving Sofort Creditcard VISA Creditcard Mastercard Creditcard American Express Creditcard Cartes Bancaires FR Creditcard CartaSi IT

Je kunt afrekenen als gast zonder een account te maken. We bieden je veel betaalmogelijkheden en rekenen geen extra kosten voor bijvoorbeeld Paypal of Credit cards. iDEAL (Nederland) en iDeal QR, Bancontact/Mistercash (België), KBC/CBC Betaalknop (België), Belfius Direct Net (België), Sofortbanking, credit cards Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires, CartaSi, Maestro, Paypal, IBAN bankoverschrijving (vooruitbetalen).

Na ontvangst van de betaling gaan we je producten uitleveren. Een (gedeeltelijke of volledige) terugbetaling gaat via dezelfde betaalmethode.

Als we een bestelling handmatig invoeren kunnen we je een betaallink sturen zodat je kunt betalen met de betaalmethode naar wens. Na ontvangst van de betaling zal je automatisch de factuur ontvangen.

Hallo en welkom bij de verzend informatie!

We leveren de bestelling bij je thuis, op kantoor, bij een PostNL locatie in Nederland en België  of bij een DPD locatie in België en een paar andere EU landen. Als je bij ons zelf langs wilt komen, kan dat ook, we zitten centraal in Nederland.

De verzendkosten voor leveringen in Nederland en België inclusief PostNL locaties zijn € 6, ongeacht het aantal pakketten. Als gratis afleveroptie kun je kiezen voor Avondlevering na 18:00 en alleen huisadres - niet bij buren.

Extra afleveropties zijn mogelijk voor additionele vergoedingen, je kiest ze bij het afrekenen. De mogelijkheden zijn: ontvangst met handtekening (verzekerd verzonden) en extra vroeg (8:30) thuis of bij PostNL locatie. Als je niet thuis bent, en het pakket kan niet bij de buren worden afgeleverd, zal PostNL een kaartje in de bus doen. Je kunt via de tracking aangeven of je het pakket bij een PostNL locatie wilt laten afleveren, of een bepaald tijdstip kiezen.

De verzendkosten (inclusief BTW) voor leveringen buiten Nederland en België zijn afhankelijk van het bestelde bedrag (inclusief BTW) ongeacht het aantal pakketten. 

verzendkosten overzicht

Transport

Transport met PostNL of DPD pakketpost met tracking naar de meeste EU landen. De tarieven worden automatisch berekend bij het afrekenen van het winkelmandje. Voor ontvangst bij verzending buiten Nederland is je handtekening vereist. We zetten je telefoonnummer op het pakket bij de adressering als hulp om eventuele problemen op te lossen. Als je dit niet wilt, vul dan 06 in bij het telefoonnummer. Wij zijn verantwoordelijk voor de aflevering. Bij grotere bedragen verzekeren we de verzending en is er voor ontvangst een handtekening nodig.

Als EU consument heb je rechten bij online aankopen. Je kunt deze hier lezen: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/

Zelf ophalen bij een PostNL-locatie in Nederland en België

Wilt u iets bestellen maar bent je niet in de gelegenheid het pakket thuis of op het werk in ontvangst te nemen? Je kunt het pakket ook ophalen bij een van de vele afhaallocaties van PostNL. Een groot deel van deze locaties zijn ook s’ avonds en in het weekend open. Bij het maken van de bestelling, vink je toch je factuuradres aan als afleveradres, maar bij de verzendingsmogelijkheden kies je 'Afleveren bij PostNL-locatie'. Je krijgt dan automatisch een keuze voor afhaallocaties vanaf normaal 16:00 en tegen meerkosten vanaf 8:30 uur in je buurt, maar je kunt het ook nog aanpassen. Na bevestiging wordt dit het afleveradres. Zodra je een melding krijgt dat de bestelling wordt verzonden, ligt het pakket in de meeste gevallen de volgende dag klaar om afgehaald te worden, op vertoon van je legitimatie en track&trace code. Controleer of het pakket klaar ligt met de tracking. Via de link https://www.postnl.nl/locatiewijzer/ vindt je alle mogelijke afhaallocaties en openingstijden bij je in de buurt, als je van tevoren wilt kijken.

Mocht het kiezen van je PostNL locatie niet lukken bij het afrekenen, geef de locatie of "bij dichtstbijzijnde PostNL locatie" aan in de opmerkingen. Dan verwerken wij dit handmatig.

Zelf ophalen bij een DPD Pickup parcelshop in België en andere EU landen

Voor België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk kun je verzenden naar een DPD Pickup parcelshop, zodat je nooit een bezorging kunt missen. De verzendkosten zijn € 6, ongeloofelijk nietwaar. Bij het maken van de bestelling, vink je toch je eigen factuuradres aan als afleveradres, maar bij de verzendingsmogelijkheden kiest je voor Pickup om een geschikt punt in de buurt te selecteren.

Ophalen op onze afhaallocatie in IJsselstein Utrecht

Je kunt de bestelling ook ophalen op ons adres Achtersloot 122, 3401NZ, IJsselstein Ut, Nederland. Dat kan ook flexibel in de avond of weekeinde. Bij het maken van de bestelling, vink je toch je eigen factuuradres aan als afleveradres, maar bij de verzendingsmogelijkheden kiest je voor Afhalen. Nadat je de bestelbevestiging hebt ontvangen maak je een afspraak voor het afhalen via de klantenservice, dat kan ook in de avond tot 23:00

Retourneren

Je kunt de bestelling zonder opgaaf van redenen retourneren binnen 30 dagen na ontvangst, mits ongebruikt. Stuur je retourverzoek per email en bel even. Je betaalt zelf voor de kosten van een retourzending, maar we maken het je gemakkelijk. We kunnen je een retourlabel mailen die je op het pakket vastmaakt. Voor Nederland betaal je 6,95 euro per pakket tot 30kg, voor België en Duitsland 15 euro, Frankrijk 17 euro, Verenigd Koninkrijk 20 euro. We houden dan dit bedrag in van de restitutie. We betalen je binnen 10 dagen na ontvangst terug. In geval van een gedeeltelijke retourzending, krijgt je de oorspronkelijke verzendkosten niet terug, maar dat is logisch.

Mijn winkelwagen

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.