Klantenservice

Hulp wordt altijd gegeven aan degenen die erom vragen!

Als je problemen ondervindt bij het bestellen, het selecteren van de juiste productlengte of betaling, bel onze klantenservice om je aan de hand te nemen en de bestelling te begeleiden. Of stuur je aanvraag en adres / bezorggegevens per email en wij maken de bestelling offline aan. We merken het zelf als je per ongeluk twee keer of meer hebt besteld en we nemen contact met je op om het te regelen. Als je een fout maakt of de bestelling op een of andere manier wilt wijzigen (voordat het verzonden is), neem dan contact op en wij helpen je om het te corrigeren.

Soms heb je je email adres verkeerd ingevoerd en ontvang je geen bestelbevestiging. Geen nood, je bent niet de enige. Neem even contact op en we passen het aan. Door je webbrowser automatisch ingevoerde gegevens zal je adres er soms dubbel in staan, dit passen we al handmatig aan. En vergeet je je huisnummer, nemen we ook even contact op.

Betaalmogelijkheden

Je kunt afrekenen als gast zonder een account te maken. We bieden je veel betaalmogelijkheden en rekenen geen extra kosten voor bijvoorbeeld Paypal of Credit cards. iDEAL (Nederland), Apple Pay, Google Pay, Klarna Betaal Later (Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Finland), Bancontact (België), KBC/CBC Betaalknop (België), Belfius Direct Net (België), Sofortbanking, credit cards Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires, CartaSi, Maestro, Paypal, IBAN bankoverschrijving (vooruitbetalen), Giropay (Duitsland), EPS (Oostenrijk) en Przelewy24 (Polen).

Na ontvangst van de betaling gaan we je producten uitleveren. Een (gedeeltelijke of volledige) terugbetaling gaat via dezelfde betaalmethode.

Als we een bestelling handmatig invoeren kunnen we je een betaallink sturen zodat je kunt betalen met de betaalmethode naar wens. Na ontvangst van de betaling zal je automatisch de factuur ontvangen.

Ben je een buitenlandse ondernemer, vul dan je BTW-ID in (zonder landcode) bij het afrekenen, dan hebben we intracommunautaire levering naar EU landen, belast met 0% BTW. Wel opgeven bij je eigen belastingdienst, dat doen wij ook.

Hallo en welkom bij de verzend informatie!

We leveren de bestelling bij je thuis, op het werk of bij een pakketpunt locatie in Nederland en België. Als je bij ons zelf langs wilt komen, kan dat ook, we zitten centraal in Nederland.

De verzendkosten voor standaard pakket leveringen in Nederland en België zijn 6,75, ongeacht het aantal pakketten. We hebben tarieven voor verschillende EU landen. Voor pallettransport zie je de tarieven bij het afrekenen. Onze filosofie is om de daadwerkelijke verzendkosten door te berekenen.

We gebruiken kartonnen verzenddozen en zo min mogelijk tape. Je kunt alles inleveren voor recycling.

We leveren een bepaald deel van het assortiment direct vanaf de leverancier. Dit zijn hele rollen die met pallettransport geleverd worden. De transportkosten hiervoor worden berekend bij het uitchecken. Je kunt deze producten alleen naar een huis of werkadres laten leveren. Het is niet mogelijk om ze bij ons af te halen of naar een pakketpunt te sturen.

Country

Standard Parcel Delivery from

AUT - Austria € 16,66
BEL - Belgium € 7,50
BGR - Bulgaria € 39,68
CZE - Czech Republic € 22,87
DEU - Germany € 12,17
DNK - Denmark (excluding Faroe Islands and Greenland) € 16,66
ESP - Spain (including Balearic Islands, excluding Canary Islands) € 24,37
EST - Estonia € 25,39
FIN - Finland € 33,78
FRA - France (including Corsica, excluding Andorra) € 18,19

GBR - Great Britain (including Northern-Ireland, excluding Gibraltar and Channel Islands)

Delivery Duty Unpaid (DDU). The buyer is responsible for import duties and fees.

Delivery only for orders above GBP 135 (EUR 160) due to import regulation.

€ 25,50 per package
GRC - Greece € 45,57
HRV - Croatia € 40,43
HUN - Hungary € 22,87
IRL - Ireland € 24,98
ITA - Italy (excluding San Marino en Vatican City) € 24,08
LTU - Lithuania € 28,70
LUX - Luxemburg € 16,71
LVA - Latvia € 20,84
MCO - Monaco € 23,21
NLD - Netherland € 7,50
NLD - Netherlandse Eilanden / Afgelegen gebieden € 17,0
POL - Poland € 22,87
PRT - Portugal (including Azores and Madeira) € 24,98
ROU - Romania € 38,87
SVK - Slovakia € 23,69
SVN - Slovenia € 25,39
SWE - Sweden € 22,16
Andere landen op aanvraag | Other countries on request | Andere Länder auf Anfrage | Autres pays sur demande  
Onze tarieven zijn gebaseerd op de werkelijke transportkosten en verpakkingsmateriaalkosten. Als de kosten voor het transport naar een land significant hoger zijn geworden dan het huidige tarief behouden we ons het recht voor om een toeslag te vragen of om de verkoop  ongedaan te maken.
De transporteur rekent toeslagen per pakket voor levering naar afgelegen gebieden zoals eilanden. Wij kunnen helaas niet alle toeslagen automatisch in de tarieven verwerken en vragen daarom om uw medewerking. Als de daadwerkelijke toeslagen de bestelling niet commercieel haalbaar zijn, zullen we contact met u opnemen en eventueel de bestelling aanpassen of annuleren.
Neemt u even contact op als u weet dat u in een afgelegen gebied woont, en de toeslag is niet reeel.
 
Our rates are based on actual transportation costs and packaging material costs. If the cost of transport to a country has become significantly higher than the current rate we reserve the right to charge a surcharge or to cancel the sale.
The carrier charges surcharges per package for delivery to remote areas such as islands. Unfortunately, we cannot automatically include all surcharges in the rates and therefore ask for your cooperation. If the actual charges do not make the order commercially viable, we will contact you and possibly adjust or cancel the order.
Please contact us if you know that you live in a remote area and the surcharge is not realistic.
 
Unsere Preise basieren auf den tatsächlichen Transportkosten und Verpackungsmaterialkosten. Sollten die Kosten für den Transport in ein Land deutlich über dem aktuellen Tarif liegen, behalten wir uns das Recht vor, einen Zuschlag zu erheben oder den Verkauf zu stornieren.
Für die Lieferung in abgelegene Gebiete wie Inseln berechnet der Spediteur pro Paket Zuschläge. Leider können wir nicht alle Zuschläge automatisch in die Preise einrechnen und bitten daher um Ihre Mitarbeit. Sollten die tatsächlichen Kosten die Bestellung wirtschaftlich nicht rentabel machen, werden wir Sie kontaktieren und die Bestellung möglicherweise anpassen oder stornieren.
Bitte kontaktieren Sie uns, wenn Sie wissen, dass Sie in einer abgelegenen Gegend wohnen und der Aufpreis nicht realistisch ist.
 
Nos tarifs sont basés sur les frais de transport réels et les coûts des matériaux d'emballage. Si le coût du transport vers un pays est devenu nettement supérieur au tarif en vigueur, nous nous réservons le droit de facturer un supplément ou d'annuler la vente.
Le transporteur facture des suppléments par colis pour la livraison dans des zones reculées telles que les îles. Malheureusement, nous ne pouvons pas inclure automatiquement tous les suppléments dans les tarifs et demandons donc votre coopération. Si les frais réels ne rendent pas la commande commercialement viable, nous vous contacterons et éventuellement ajusterons ou annulerons la commande.
Veuillez nous contacter si vous savez que vous habitez dans une région éloignée et que le supplément n'est pas réaliste.
 

Transport

Transport met pakketpost met tracking naar de meeste EU landen. De tarieven worden automatisch berekend bij het afrekenen van het winkelmandje. Voor ontvangst bij verzending buiten Nederland is je handtekening vereist. We zetten je telefoonnummer op het pakket bij de adressering als hulp om eventuele problemen op te lossen. Als je dit niet wilt, vul dan geen telefoonnummer in. Wij zijn verantwoordelijk voor de aflevering. Bij grotere bedragen verzekeren we de verzending en is er voor ontvangst een handtekening nodig.

Als EU consument heb je rechten bij online aankopen. Je kunt deze hier lezen: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/

Zelf ophalen bij een pakketpunt locatie in Nederland en België

Je kunt verzending naar een pakketpunt aanvragen om nooit een levering te missen. Pakketpunten kunnen pakketten aan tot 20 kg, zeg maar 25 meter 1mm begrenzer en 13 meter 2 mm begrenzer. U kunt ook een vraag stellen aan de klantenservice voordat u de bestelling plaatst.

Ophalen op onze afhaallocatie in IJsselstein Utrecht

Je kunt de bestelling ook ophalen op ons adres Achtersloot 122, 3401NZ, IJsselstein Ut, Nederland. Dat kan ook flexibel in de avond of weekeinde. Bij het maken van de bestelling, vink je toch je eigen factuuradres aan als afleveradres, maar bij de verzendingsmogelijkheden kiest je voor Afhalen. Nadat je de bestelbevestiging hebt ontvangen maak je een afspraak voor het afhalen via de klantenservice.

Retourneren en herroepen

Je kunt de bestelling zonder opgaaf van redenen herroepen binnen 30 dagen na ontvangst. Stuur je herroepingsverzoek per email, bel even of stuur een brief. Hier is een voorbeeld van de informatie in herroepingsformulier die je zou kunnen gebruiken. Je betaalt zelf voor de kosten van een retourzending, maar we maken het je gemakkelijk. We kunnen je een retourlabel mailen die je op het pakket vastmaakt en houden de daadwerkelijke kosten in van de terugbetaling. Of je maakt zelf je label op het retourportaal https://bamboogrowers.shipping-portal.com/rp. We houden dan dit bedrag in van de restitutie. Stuur je retour binnen 14 dagen na je retourmelding terug of lever het bij ons in. We betalen je binnen 14 dagen na ontvangst terug. In geval van een gedeeltelijke retourzending, krijgt je de oorspronkelijke verzendkosten niet terug, maar dat is logisch. Meer informatie over je herroepingsrecht lees je in onze algemene voorwaarden.

Recent bekeken