Klantenservice
Hulp wordt altijd gegeven aan degenen die erom vragen!
Als je problemen ondervindt bij het bestellen, het selecteren van de juiste productlengte of betaling, bel onze klantenservice om je aan de hand te nemen en de bestelling te begeleiden. Of stuur je aanvraag en adres / bezorggegevens per email en wij maken de bestelling offline aan. We merken het zelf als je per ongeluk twee keer of meer hebt besteld en we nemen contact met je op om het te regelen. Als je een fout maakt of de bestelling op een of andere manier wilt wijzigen (voordat het verzonden is), neem dan contact op en wij helpen je om het te corrigeren.
Soms heb je je email adres verkeerd ingevoerd en ontvang je geen bestelbevestiging. Geen nood, je bent niet de enige. Neem even contact op en we passen het aan. Door je webbrowser automatisch ingevoerde gegevens zal je adres er soms dubbel in staan, dit passen we al handmatig aan. En vergeet je je huisnummer, nemen we ook even contact op.
Betaalmogelijkheden
Je kunt afrekenen als gast zonder een account te maken. We bieden je veel betaalmogelijkheden en rekenen geen extra kosten voor bijvoorbeeld Paypal of Credit cards. iDEAL (Nederland), Apple Pay, Google Pay, Klarna Betaal Later (Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Finland), Bancontact (België), KBC/CBC Betaalknop (België), Belfius Direct Net (België), Sofortbanking, credit cards Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires, CartaSi, Maestro, Paypal, IBAN bankoverschrijving (vooruitbetalen), Giropay (Duitsland), EPS (Oostenrijk) en Przelewy24 (Polen).
Na ontvangst van de betaling gaan we je producten uitleveren. Een (gedeeltelijke of volledige) terugbetaling gaat via dezelfde betaalmethode.Als we een bestelling handmatig invoeren kunnen we je een betaallink sturen zodat je kunt betalen met de betaalmethode naar wens. Na ontvangst van de betaling zal je automatisch de factuur ontvangen.
Ben je een buitenlandse ondernemer, vul dan je BTW-ID in (zonder landcode) bij het afrekenen, dan hebben we intracommunautaire levering naar EU landen, belast met 0% BTW. Wel opgeven bij je eigen belastingdienst, dat doen wij ook.
Hallo en welkom bij de verzend informatie!
We leveren de bestelling bij je thuis, op het werk of bij een pakketpunt locatie in Nederland en België. Als je bij ons zelf langs wilt komen, kan dat ook, we zitten centraal in Nederland.
De verzendkosten voor standaard pakket leveringen in Nederland en België zijn 6,75, ongeacht het aantal pakketten. We hebben tarieven voor verschillende EU landen. Voor pallettransport zie je de tarieven bij het afrekenen. Onze filosofie is om de daadwerkelijke verzendkosten door te berekenen.
We gebruiken kartonnen verzenddozen en zo min mogelijk tape. Je kunt alles inleveren voor recycling.
We leveren een bepaald deel van het assortiment direct vanaf de leverancier. Dit zijn hele rollen die met pallettransport geleverd worden. De transportkosten hiervoor worden berekend bij het uitchecken. Je kunt deze producten alleen naar een huis of werkadres laten leveren. Het is niet mogelijk om ze bij ons af te halen of naar een pakketpunt te sturen.
Transport
Transport met pakketpost met tracking naar de meeste EU landen. De tarieven worden automatisch berekend bij het afrekenen van het winkelmandje. Voor ontvangst bij verzending buiten Nederland is je handtekening vereist. We zetten je telefoonnummer op het pakket bij de adressering als hulp om eventuele problemen op te lossen. Als je dit niet wilt, vul dan geen telefoonnummer in. Wij zijn verantwoordelijk voor de aflevering. Bij grotere bedragen verzekeren we de verzending en is er voor ontvangst een handtekening nodig.
Als EU consument heb je rechten bij online aankopen. Je kunt deze hier lezen: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/
Zelf ophalen bij een pakketpunt locatie in Nederland en België
Je kunt verzending naar een pakketpunt aanvragen om nooit een levering te missen. Pakketpunten kunnen pakketten aan tot 20 kg, zeg maar 25 meter 1mm begrenzer en 13 meter 2 mm begrenzer. U kunt ook een vraag stellen aan de klantenservice voordat u de bestelling plaatst.
Ophalen op onze afhaallocatie in IJsselstein Utrecht
Je kunt de bestelling ook ophalen op ons adres Achtersloot 122, 3401NZ, IJsselstein Ut, Nederland. Dat kan ook flexibel in de avond of weekeinde. Bij het maken van de bestelling, vink je toch je eigen factuuradres aan als afleveradres, maar bij de verzendingsmogelijkheden kiest je voor Afhalen. Nadat je de bestelbevestiging hebt ontvangen maak je een afspraak voor het afhalen via de klantenservice.
Retourneren en herroepen
Je kunt de bestelling zonder opgaaf van redenen herroepen binnen 30 dagen na ontvangst. Stuur je herroepingsverzoek per email, bel even of stuur een brief. Hier is een voorbeeld van de informatie in herroepingsformulier die je zou kunnen gebruiken. Je betaalt zelf voor de kosten van een retourzending, maar we maken het je gemakkelijk. We kunnen je een retourlabel mailen die je op het pakket vastmaakt en houden de daadwerkelijke kosten in van de terugbetaling. Of je maakt zelf je label op het retourportaal https://bamboogrowers.shipping-portal.com/rp. We houden dan dit bedrag in van de restitutie. Stuur je retour binnen 14 dagen na je retourmelding terug of lever het bij ons in. We betalen je binnen 14 dagen na ontvangst terug. In geval van een gedeeltelijke retourzending, krijgt je de oorspronkelijke verzendkosten niet terug, maar dat is logisch. Meer informatie over je herroepingsrecht lees je in onze algemene voorwaarden.